Má kamarádka vlastní svatební salón. Provozuje jej již řadu let a zřejmě jí tato práce baví a naplňuje štěstím. Možná i proto, že je šťastně vdaná, ale to je pouze moje domněnka. Podstatné ovšem je, že existence svatebního salónu obnáší mnoho tvůrčího nasazení a není to zrovna snadná činnost. Já osobně si stěží dovedu představit, že bych si vzal na starost komplet zajištění svatebního dne a zopakoval to třeba dvacetkrát do roka. Mít svatební salón ale také vyžaduje propagaci. V současné době je k tomu dobře nápomocný Internet a skrze vlastní webové stránky lze mezi lidmi šířit povědomí o těchto službách i ve vzdálenějších regionech.

Vlastní web je ale jen jedna strana mince. Na té druhé musí být strategie SEO pro Mioweb, která přitáhne pozornost potenciálních zákazníků. SEO je velmi důležitý nástroj pro komunikaci s webovými vyhledávači, které za příznivých okolností mohou posunout webové stránky do popředí mezi největší konkurenci a zvýšit tím pravděpodobnost úspěchu v podnikání. Dalším důležitým nástrojem pro dobrou pozici na Internetu je GEO neboli Generative Engine Optimization. To je potřebné pro komunikaci s umělou inteligencí, která je schopná zareagovat i na složitý uživatelský dotaz, kdy odpověď může poskládat z jednoho zdroje nebo i z více zdrojů.

V tomto směru je výhodné mít webové stránky zhotovené tak, aby obsahovaly precizně zhotovený popis služeb či výrobků, ze kterých může umělá inteligence čerpat data a vytvářet požadované odpovědi. Jestliže pověříte touto problematikou odborníky, ti by měli SEO pro Mioweb a GEO pro AI ošetřit tak, aby byl portál důvěryhodným zdrojem, který bude možné lidem nabízet v popředí mezi silnou konkurencí. Kromě těchto nástrojů je možné využít i PPC reklamy nebo RTB kampaní, které také mohou zvýšit povědomí o službách svatebního salónu.